Wednesday, July 27, 2011

~Tergoda~

rindu ye kat blog!!!dah lama tak curahkan idea-idea yang bangang..hahhaahha maaf ya semua bukan tak mahu cite tapi takda idea la..huhuhuh

huppppppp!!!!Alhamdulillah!!kenyang...eh lupa nak cakap SELAMAT BERBUKA kepada sesiapa yang berpuasa hari ini. hari ini 1 hari lagi teman Dikja pose. perghhhh lagi 4hari ko nak ganti dik. maaf ye esok akak tak dapat teman. esok seyes lagi penat dari hari nie.

seyes hari nie penat giler. Miss bagi keje kena siapkan. pe lagi pulun la saya menyiapkan keje-keje saya tu sambil ditemani oleh mereka,mereka dan mereka nie. thanks korang teman ika keje sorang-sorang tadi. hilang bosan.

balik je umah, belum sempat rehat lagi dah kena kuar g Semenyih. macam-macam benda dibuatnya. buat pe rahsia. ngam-ngam azan sampai umah. fuhhh penatnya bukan main lagi. giler la. mau tak penatnya. tak rehat kot.

pas buka terus lepak. dah la tak mandi lagi. mak bising je. sabar mak ye akak nak baring jabbbbbbbb je..hehehhe (kejab la sangat). tengah syok-syok rehat tiba-tiba mak cakap "kak, nah..mak bagi hadiah" pe lagi bingkas la bangun. "pe dia mak"

alangkah terkejut nya dapat baju!!! yepppyyy!!! lawa baju nya..tapi dah pakai singkat. tak kisah lah...janji mak agi..makasih emak!!!

lawakan...

nie la baju nya...
mak cakap baju nie leh pakai time konvo..yeppy!!! nanti time konvo saya pakai ea..makasih mak!!!!

emmm nak layan fb plak lah..jom layan fb plak..hehehe

2 comments:

ain.alias said...

pergh! baju cam korea! haha. ganti yana la pasni~~~

Zulaikha Salihen said...

hahahah...ofcoz!!leh gantikan lah..hahahhaha